小马又又

人像私房约拍
Honey - Raveena

灰机:

小豆之家:

Winding down
清盘
The evening
晚上
Record on repeat
重复记录
A little wine
一点酒
Caught in my apartment
陷入我的公寓中
Not that rain is falling
这不是下雨

But we need time
但我们需要时间
You’re milk and honey
你是牛奶和亲爱的
A drink I drink before bed
我睡前喝一杯饮料
Don’t you feel lucky
你不觉得幸运吗?
That we can end the day like that?
我们可以像那样结束这一天吗?
Milk and honey
牛奶和蜂蜜
Warm and lovely
温馨可爱
Milk and honey
牛奶和蜂蜜
Milk and honey
牛奶和蜂蜜
Warm and lovely
温馨可爱
Milk and honey
牛奶和蜂蜜
Love you make me feel it
爱你让我感受到它
Fantasy world in my room
幻想的世界在我的房间里
Six doves flying over
六只鸽子飞过来
Waterfall falling through my roof
瀑布落在我的屋顶
We are water and roses
我们是水和玫瑰
I need you like I need air
我需要你 就像我需要空气
Spoonful of sugar
一勺糖
My cup is fuller when you’re there
当你在那里时 我的杯子更饱满
Milk and honey
牛奶和蜂蜜
Warm and lovely
温馨可爱
Milk and honey
牛奶和蜂蜜
Milk and honey
牛奶和蜂蜜
Warm and lovely
温馨可爱
Milk and honey
牛奶和蜂蜜
You're honey
你是蜂蜜
You're honey
你是蜂蜜
You're honey
你是蜂蜜
You're honey
你是蜂蜜
You're honey
你是蜂蜜

小豆之家敬上!

评论

热度(5)