小马又又

人像私房约拍
If I Fail - Mono Inc.

灰机:

小豆之家:

作曲 : Mono Inc
作词 : Mono Inc
The sea is rough
大海汹涌
The spindrift cold
海浪刺骨
The bridge is under fire
舰桥烈火熊熊
The master left the sinking ship
主人离开了沉没的船

as waves were rising higher
而海浪正越来越高
Unbaptized
未洗礼
Unconverted
未皈依
Just a henchman on the verge of throwing high
我只是一名卑微的仆人 即将倒下
aims overboard to feed the surge
即将葬身于波涛
But if I fail or if I fall
但如果我失败 如果我失败
I’ll be aid and consolation
我会成为你的支柱 你的慰籍
If I range or if I crawl
如果我前进 如果我奋斗
I will shelter you my love
我会庇佑你 我的爱人
If I starve or if I sear
如果我挨饿 如果我受苦
I’ll be faith and inspiration
我会成为你的信仰和动力
Raise my hope and ease the fear
你给我希望 减轻我的恐惧
I’ll be there to back you up
我会在这里支持你
The sand like glow
沙子像着了火
The desert wide
沙漠没有尽头
The sun truncated brains
太阳噬咬脑髓
The well dried up and
水井干涸
thoughts are like a caravan in chains
意识想一辆被锁链捆住的马车
Bedraggled and ahungered
肮脏 饥饿
Just a traveler in search of confidence and
我只是一个希望在信心和忠诚消失之前
devotion before it burns
找到他们的旅人
But if I fail or if I fall
但是如果我失败 如果我失败
I’ll be aid and consolation
我会成为你的支柱 你的慰籍
If I range or if I crawl
如果我前进 如果我奋斗
I will shelter you my love
我会庇佑你 我的爱人
If I starve or if I sear
如果我挨饿 如果我受苦
I’ll be faith and inspiration
我会成为你的信仰和动力
Raise my hope and ease the fear
你给我希望 减轻我的恐惧
I’ll be there to back you up
我会在这里支持你
A lightning strike on killing fields
闪电落在死亡的土地上
The soil is soaked with blood
A deafening burst
土壤浸润了鲜血
The smell of death and faces blurred with mud
死亡的味道混合着泥土扑面而来
Ingenuous
天真的
Blameless
无瑕的
A peace seeker in the jam
我是一个陷入困境的寻求和平之人
But I’m stuck in here till judgment day
但是我被困在这毁灭之地
on ruined land
审判之日
But if I fail or if I fall
但是如果我失败 如果我失败
I’ll be aid and consolation
我会成为你的支柱 你的慰籍
If I range or if I crawl
如果我前进 如果我奋斗
I will shelter you my love
我会庇佑你 我的爱人
If I starve or if I sear
如果我挨饿 如果我受苦
I’ll be faith and inspiration
我会成为你的信仰和动力
Raise my hope and ease the fear
你给我希望 减轻我的恐惧
I’ll be there to back you up
我会在这里支持你
But if I fail or if I fall
但是如果我失败 如果我失败
If I range or if I crawl
如果我前进 如果我奋斗
If I starve or if I sear
如果我挨饿 如果我受苦
Raise my hope and ease the fear
你给我希望 减轻我的恐惧

小豆之家敬上!

评论

热度(19)