小马又又

人像私房约拍
Medicine - Kandace Ferrel

小豆之家:

It hasn't been easy for me
这对我来说并不容易
Standing by watching you
站在你身旁凝视着你
Face this on your own
独自面对着一切
Sometimes life knocks us down
有时生活让我们失望至极
We get so turn around
我们变得如此扭曲
That we can't find our way home
从而找不到回家的路

All the days never end
这些日子永不到头
I wanna be your medicine
我想成为治愈你的良药
I wanne take your pain away
我想带走你的痛苦
I wanna be the answers
我想成为问题的答案
When you don't know anything
当你没有答案把握时
I wanna be your favorite song
我想成为你心爱的歌曲
The one that makes you sing along
那个使你一同欢唱的人
Whenever you hold me
无论你是否有抱紧我
That's all I want to be
这些就是我想要的
I can't hold back the rain
我不能阻挡那飘零的雨
I can't undo your past
我无法撤回你我过去——
But I can promise you
但我可以向你保证
No matter how until it come
无论结果如何到来
I'll manage you
我都会照顾好你
I'm with love
我与爱
Until I finally prove
最终都可以证明
That I can help you mend
去修补你的过错
I wanna be your medicine
我想成为治愈你的良药
I wanne take your pain away
我想带走你的痛苦
I wanna be the answers
我想成为问题的答案
When you don't know anything
当你不解时
I wanna be your favorite song
我想成为你心爱的乐曲
The one that makes you sing along
那位使你一同欢唱的人
Whenever you hold me
无论你是否有抱紧我
That's all I want to be
这些就是我所想的
I reach out my hand
伸出双手
And only god don't really reach to you
只有上帝没有真正触及你
One day at your heart will heal
终究你的心将会愈合
But I still here
但我仍会在这
I can be the cure
治愈你
I wanna be your medicine
我想成为治愈你的良药
I wanne take your pain away
我想带走你的痛苦
I wanna be the answers
我想成为问题的答案
When you don't know anything
当你不解时
I wanna be your favorite song
我想成为你心爱的歌曲
The one that makes you sing along
那位使你一同欢唱的人
Whenever you hold me
无论你是否有抱住我
That's all I want to be
这些就是我所想的

小豆之家敬上!

评论

热度(13)