小马又又

人像私房约拍
Find Me - SIGMA、Birdy

小豆之家:

We said goodbye
我们就这样分开吧
That's what you told me once
你曾经这么对我说
So many times we've made our peace
我们不断分分合合
But this is love, I'll never give you up
但这才是爱,我从未想过离开你
But now your love has come home to me
但现在我开始懂得你的爱
Like a river, always running
如流水潺潺

I keep losing you
我抓不住你
Like a fire, always burning
如燎原烈火
I'll be here for you
我会一直在你身边
If you're ready, heart is open
如果你已准备好,我的心一直为你敞开
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
If you're certain for forever
如果你已决定好与我白头
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
I see you, here in the darkness
我在无尽的黑暗中看见你了
Blinding light right where your heart is
因为你在的地方有一道耀眼的光
If you're ready, heart is open
如果你已准备好,我的心一直为你敞开
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
Come find me
来找我吧
Come find me
快来找我吧
I see you, here in the darkness
我在无尽的黑暗中看见你了
Blinding light right where your heart is
因为你在的地方有一道耀眼的光
If you're ready, heart is open
如果你已准备好,我的心一直为你敞开
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
We've lost our ways
我们已经不再像以往那么心意相通了
That's what you told me last
这是你最后对我说的话
But tears they come and go
但眼泪止不住往外跑
This is us, I'll never get enough
这就是我们,我从不觉得我们已经走到尽头了
It's taking losing you to know
我知道这样子会失去你
If you're ready, heart is open
如果你已准备好,我的心一直为你敞开
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
If you're certain for forever
如果你已决定好与我白头
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
I see you, here in the darkness
我在无尽的黑暗中看见你了
Blinding light right where your heart is
因为你在的地方有一道耀眼的光
If you're ready (if you're ready)
如果你已准备好
heart is open (heart is open)
我的心一直为你敞开
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
Come find me
快来找我
Come find me
来找我吧
Run to me and never leave now
快来到我身边,不要再离开我
Run to me and never leave now
快来吧,不要再离开了
I see you, here in the darkness
我在无尽的黑暗中看见你了
Blinding light right where your heart is
因为你在的地方有一道耀眼的光
If you're ready, heart is open
如果你已准备好,我的心一直为你敞开
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
Come find me
快来找我吧
Come find me
来啊来啊
If you're ready, heart is open
如果你已准备好,我的心一直为你敞开
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧
If you're ready, heart is open
如果你已准备好,我的心一直为你敞开
I'll be waiting, come find me
我会一直等你,快来找我吧

小豆之家敬上!

评论

热度(18)