小马又又

人像私房约拍
Lonely - Lyric Walls

小豆之家:

I get lonely
我感到孤独
Why'd I get here?
为什么我会在这儿
In this darkness
在这无尽黑暗之中
You spear and leave me stray
你丢下我 徒留我迷失于此
Did my
我的爱人
I get lonely
我感到孤独

Why'd I get here?
为什么我会在这儿
In this darkness
在这无尽黑暗之中
You spear and leave me stray
你丢下我 徒留我迷失于此
Did my
我的爱人
Are we still good?
我们还好吗?
Are we still good?
还好吗?
Are we still good?
吗?
I never had
我未曾拥有
Thoughts that control me
操控我的想法
Until something bad
直到发生了一些糟糕的事
Left me so lonely
留我一人 陷入孤独
I never had
我不曾想过
Thoughts that control me
控制自己
Until something bad
直到悲剧发生
Left me so lonely
留我一人 孤独
Are we still good?
我们还像曾经一样好吗?
Are we still good?
还像曾经一样好吗?
Are we still good?
像曾经一样好吗?
Are we still good?
一样好吗?
Are we still good?
我们还像曾经一样好吗?
Are we still good?
还像曾经一样好吗?
Are we still good?
像曾经一样好吗?
Are we still good?
一样好吗?
Falling in this darkness
我深深陷入这无尽黑暗之中
And there's no one to light it up
无人照亮
To bright it up, yeah
照亮这黑暗
And I keep falling in this darkness
我继续沦陷在这黑暗之中
And there's no one to light it up
无人照亮
To bright it up, yeah
照亮我内心深处的黑暗
And I keep falling in this darkness
我继续沦陷在这黑暗之中
And there's no one to light it up
无人拯救
To bright it up, yeah
将我从这黑暗之中拯救
And I keep falling in this darkness
我继续沦陷在这黑暗之中
And there's no one to light it up
依旧无人拯救
To bright it up, yeah
拯救我于水深火热
And I keep
我只能继续陷在这黑暗之中
I get lonely
我好孤独
Why'd I get here?
为什么我会在这儿
In this darkness
这里好黑
You spear and leave me stray
你抛弃了我 我像个迷路的小孩 好慌张
Did my
我的爱人啊
I get lonely
我好孤独
Why'd I get here?
为什么我会在这儿
In this darkness
在这无尽黑暗之中
You spear and leave me stray
你丢下我 任由我迷失于此
Did my
我的爱人
Are we still good?
我们还好吗?
Are we still good?
还好吗?
Are we still good?
吗?
Are we still good?

小豆之家敬上!

评论

热度(31)