小马又又

人像私房约拍
Vowbreaker - Arktika

小豆之家:

I broke a vow
我放下这一切的时候
when i let my guard down.
打破了一个又一个诺言
I wasted a good part of my life
我想起
searching for something
我生命中最宝贵的部分
that i had already found.
都被用来寻找那些我已拥有之物
Some things just can’t be undone
只是因为 有些事情永远没有后悔的机会

’cus the truth is what defines us.
只是因为 我们总是以为我们说出的就是真理
Some things just can’t be undone
可是 世界上没有 没有后悔药
’cus the truth is what defines us.
我们相信的...都是....谎言
there’s a crack in everything.
所有意思都被我们自己一遍一遍曲解
that’s how the light gets in.
就像真的有光 真的有希望
but some things just cant be undone.
有些事情 不能反悔...
So sorry (that) i choked a heart, and for the lies
我很抱歉 我把一颗心 把它击碎
that were killing us both.
仅仅是为了那个能把我们都杀死的谎言
i wish i could take them back.
仅仅是因为我想让死去的爱回来
So sorry (that) i choked a heart, and for the lies
我把一颗心 把它毁灭
that were killing us both.
仅仅是为了那个能把我们都杀死的谎言
i wish i could take them back.
我天真的相信我还能回到从前
i won’t let you die alone.
我不能让你一个人就这样死去
i won’t let you die alone.
我不能让你就这样 无人知晓地离开我
i won’t let you die alone.
我想和你一起走向注定的毁灭
i won’t let you die alone.
而不是就你孤零零的一个
i won’t let you die alone.
我想陪着你...
i won’t let you die alone.
我能陪着你吗
I cleanse my eyes from regret
我的眼睛里 它全部泪水都是因为悔恨
’cus every end is a new start.
太阳落下了...
and there’s a crack in everything,
“没事 月亮会升起来的
that’s how the light gets in.
而且明天太阳一定还会升起”
but some things just cant be undone.
但太阳不会再升起
’cus the truth is what defines us.
因为你的太阳还活着 我的已经下了地狱
So sorry (that) I choked a
我很后悔
heart and for the lies
为了谎言
that were killing us both.
我让一颗心变得支离破碎
i wish i could take them back.
我真的希望它能复原
but there’s one promise that i will
但是我还有一个承诺
keep, when blue turns to black.
还有一个承诺 当忧郁滑向死亡
i won’t let you die alone.
但我不能让你一个人离开
So sorry (that) I choked a
我不想让你掉下深渊
heart and for the lies
你的心几乎被我破坏了
that were killing us both.
因为我相信了谎言
i wish i could take them back.
我想让它回来
but there’s one promise that i will
但我忘了我还有一个承诺
keep, when blue turns to black.
忧郁滑向死亡 它变得愈发刺眼
i won’t let you die alone.
我不能让你滑向死亡
and those who fear life are already dead.
那些害怕生命消逝的人
To fear love is to fear life.
害怕爱 就是害怕生活
and those who fear life
那些害怕生活的人
are already dead.
都已消逝
To fear love is to fear life.
我不能让你消逝
love won’t tear us apart again
爱这个魔鬼 它绝对不能再把我们分开

小豆之家敬上!

评论

热度(11)