小马又又

人像私房约拍
I Like Me Better - Lauv

香芋年糕:

当然了,跟你在一起时黑白电影都能被我看出4D的感觉✿ฺ ♡ ✿ฺ ♡ ✿ฺ ♡ ✿ฺ ♡✿ฺ ♡✿ฺ ♡ ✿ฺ ♡ ✿ฺ ♡ ✿ฺ ♡
那一声“damn”真是心动的感觉啊啊

To be young and in love in New York City,
在纽约 年少轻狂 陷入爱河,
To not know who I am but still know I'm good long as you're here with me,
迷失自我 但任就知道只要有你相随我会感觉良好,
To be drunk and in love in New York City,
在纽约 酩酊大醉 陷入爱河,
Midnight into morning coffee, burning through the hours talking,
不是品味清晨咖啡 而是长谈阔论数小时,
Damn, I like me better when I'm with you,
该死 我更喜欢与你在一起那时的自己,
I like me better when I'm with you,
我更喜欢与你在一起那时的自己,
I knew from the first time, I'd stay for a long time,
第一次相处使我明白 与你呆了很长一段时间,
'Cause I like me better when,
只因为我更喜欢,
I like me better when I'm with you,
更喜欢与你在一起那时的自己。

评论

热度(2)