小马又又

人像私房约拍
Alive (Cloudsz Remix) - Cloudsz、XYLØ

小豆之家:

Wake up 'cause I'm on my way
我醒来了 因为要启程
2 AM in the cab and it's only Monday
周一早上凌晨两点 我坐在了一辆出租车上
And the driver knows my name
司机恰好知道我的名字
Yeah, I hope that I am on your mind
我希望你心里还有我
My head's out the window tonight
今夜我的思绪在神游
Staying up till the club shut down
我会嗨到夜店关门为止

Yeah, I work too much so I had to get out
我喝多了 需要出去透透气
Tell me where you wanna go
告诉我你想去哪
Back to your place, I don't mind
我不介意去你家
My head's out the window tonight
今夜我的思绪在神游

I don't wanna go home
我可不想回家
Let's go somewhere we've not been before
让我们一起去个别的好玩的地方
We could get high on the beach
我们可以在沙滩上尽情寻欢
Or fly to London or Tokyo
也可以去伦敦或者东京旅游
I come alive when we're together
当我们在一起 我的生活多姿多彩
I'm alive, I'm alive
我的生活五彩缤纷
Tell me where you wanna go
告诉我你想去哪
I come alive when we're together
当我们在一起 我的生活多姿多彩
I'm alive, I'm alive
我的生活五彩缤纷
Tell me where you wanna go
告诉我你想去哪
I come alive when we're together
当我们在一起 我的生活多姿多彩

And you look so good right now
现在的你看上去很好
At a secret place that we go to downtown
在一个不那么热闹的地方 偶尔去看看繁华的城区
You're the one that I won't let go
你是我的唯一 我不会让你离开我
It feels so wrong, but it's so right
虽然心怀顾虑 但我喜欢和你在一起
My head's out the window tonight
今夜我的思绪在神游

I don't wanna go home
我可不想回家
Let's go somewhere we've not been before
让我们一起去个别的好玩的地方
We could get high on the beach
我们可以在沙滩上尽情寻欢
Or fly to London or Tokyo
也可以去伦敦或者东京旅游
I come alive when we're together
当我们在一起 我的生活多姿多彩
When we're together, when we're together
当我们在一起
I come alive when we're together
当我们在一起 我的生活多姿多彩
When we're together, when we're together
当我们在一起
I come alive when we're together
当我们在一起 我的生活多姿多彩
Tell me where you wanna go
告诉我你想去哪
I come alive when we're together
当我们在一起 我的生活多姿多彩
Tell me where you wanna go
告诉我你想去哪
Tell me where you wanna go
告诉我你想去哪
I come alive when we're together
当我们在一起 我的生活多姿多彩

小豆之家敬上!

评论

热度(6)