小马又又

人像私房约拍
Further - Arctic Lake

小豆之家:

Falling fast
急速下坠
You fall light
你轻如鸿羽
Feel the lows
悲从中来
When you feel the highs
当你无上欢喜
If you were yin
你若是阴
I guess that i'd be yang
我或为阳

I swim in circles when you aim for land
你赶赴陆地时 我原地徊游
Further that you fall
你愈深深下坠
Much closer to it all
它愈近在眼前
Incapable of helping your love
无法抑制你的爱
Futher that i fall
我愈深深下坠
Much closer to it all
它愈近在眼前
Incapable of helping my love
无法强忍我的爱
Smoke the light
光亮为阴鸷覆盖
And i fall down
而我倒下了
You chase the clouds when i see stars
我看见星辰时 你追逐浮云
If you were him
你若是那个他
I guess i'd be her
我或为那个她
But we're too caught up in our own nightmares
可是我们在自己的梦魇里过度沦陷
Futher that you fall
你愈深深下坠
Much closer to it all
它愈近在眼前
Incapable of helping your love
无法抑制你的爱
Futher that i fall
我愈深深下坠
Much closer to it all
它愈近在眼前
Incapable of helping my love
无法强忍我的爱
Can we can we work it out
能否 我们能否找到出路
I know we alone should never be
我知 我们应与孤独无缘
Can we can we work it out
能否 我们能否找到出路
I know we alone should never be
我知 我们应与孤独无缘
Futher that you fall
你愈深深下坠
Much closer to it all
它愈近在眼前
Incapable of helping your love
无法抑制你的爱
Futher that i fall
我愈深深下坠
Much closer to it all
它愈近在眼前
Incapable of helping my love
无法强忍我的爱
Can we can we work it out
能否 我们能否找到出路
I know we alone should never be
我知 我们应与孤独无缘
Falling fast
急速下坠
You fall light
你轻如鸿羽
Feel the lows
悲从中来
When you feel the highs
当你无上欢喜

小豆之家敬上!

评论

热度(27)