小马又又

人像私房约拍
Lovelight (Poses Hiliades Kalokeria) - Demy

小豆之家:

I'm caught in a crazy dance
我陷入了忘我的舞蹈
And my heart is beating stronger
我的心跳逐渐强烈
Everytime
无一例外
There's a vibe of romance
浪漫的氛围在蔓延
Endless magic in the air
无尽的魔力散发于空气之中
consuming me
纠缠着我

What's you get is what you see
你所见既你所得
Feel the energy
感受这力量
This is what we're waiting for
这就是我们一直在等待的
In the dark you are the light
你是暗中之光
And you feel so right
让人眼前一亮
Take me to the highest height
带我去到巅峰之巅
Love light
爱的光芒
I feel it shining over me now
我感受到它正照耀我
I feel it burning over you now
我感受到它正灼烧你
I feel our love is blazing underneath the midnight skies
我感受到我们爱的火花正在午夜的天空下燃烧
Love light
爱的光芒
Electric sounds of the hearbeat
心跳的电光火石之声
We're getting closer on the back seat
我们在后座上越靠越近
Magnetic forces pulling me to you
今夜无法抗拒的磁场
And you to me tonight
把我们互相吸引
The city lights are shining bright
这座城市的灯红酒绿
And every wrong is looking right
使每一种疯狂看上去都理所应当
I may hear we're getting down
我似乎听见了彼此的沉溺
You're ready for some fun
你已准备好开始狂欢
Give my heart a sugar rush
给我一记糖衣炮弹
I've got butterflies wihtin
心里小鹿乱撞
Get under my skin
潜入我肌肤之深
Let your love then speak aloud
让你的爱渗入 大声说出来
Love light
爱的光芒
I feel it shining over me now
我感受到它正照耀我
I feel it burning over you now
我感受到它正灼烧你
I feel our love is blazing underneath the midnight skies
我感受到我们爱的火花正在午夜的天空下燃烧
Love light
爱的光芒
Electric sounds of the heartbeat
心跳的电光火石之声
We're getting closer on the back seat
我们在后座上越靠越近
Magnetic forces pulling me to you
今夜无法抗拒的磁场
And you to me tonight
把我们互相吸引
The city lights are shining bright
这座城市的灯红酒绿
And every wrong is looking right
使每一种疯狂看上去都理所应当
Love light
爱的光芒
Electric sounds of the heartbeat
心跳的电光火石之声
We're getting closer on the back seat
我们在后座上越靠越近
Magnetic forces pulling me to you
今夜无法抗拒的磁场
And you to me tonight
把我们互相吸引
The city lights are shining bright
这座城市的灯红酒绿
And every wrong is looking right
使每一种疯狂看上去都理所应当

小豆之家敬上!

评论

热度(21)